17 Aralık 2014 Çarşamba

Happy New Year

Aralıgı bitirip 2015'e adım atmamıza sayılı günler kaldı ve christmas, yeni yıl derken hediye sezonu ay itibariyle çoktan açıldı. Benim hediyeden kastımsa tabiki iç çamaşırı ;) Belki bazılarınız çoktan hediyelerini aldı ya da son dk ya bırakacak. Kafanızda bazı fikirler olabilir ama ben de size farklı markalardan alternatifler sunmak istedim. Yeni, belki de 2. bir hediye için :) Hepinize çok mutlu ve fazla seksi bir 2015 dilerim.  xx C
Only few days to new year and the gift season officially opened. When i am saying gifts,of course i'm talking about lingerie ;) Maybe you already bought it or you'll leave it for the last minute. I wanted to suggest you some different alternative from different brands. You may have some ideas on your mind but i wanted to present some alternatives from different brands. For new or maybe second one :) Wish you all so happy and too much sexy 2015.   xx C

2 yorum:

  1. seksi bir 2015 harika olabilir :)
    Yine kanıma girdin ben gidip biraz iç çamaşırı bakiyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah^^ yardım istersen beni nerede bulacağını biliyorsun ;)

      Sil

İzleyiciler